Dwars door Weelde
Dwars door Weelde (11)

Afgelopen dinsdag 30 april organiseerde onze club naar jaarlijkse gewoonte de loopwedstrijd ‘Dwars door Weelde’. Deze wedstrijd was meteen de 2de in de lijst van het Ravels Loopcriterium van 2024.

Het zonnetje lokte heel wat lopers en supporters richting onze kantine waardoor het even alle hens aan dek was bij de inschrijvingen!

Om 18.45u werd dan het eerste deel van onze wedstrijd op gang gefloten: de 400 meter! De allerkleinsten gaven het beste van zichzelf en werden nadien op een lekker verkoelend ijsje getrakteerd!

Daarna was het de beurt aan de volgende bende voor de 800 meter! Eerst nog wat onwennig en ongeduldig achter onze hazen van dienst maar daarna alle remmen los om als eerste over de eindstreep te komen!

Om 19u stipt werd dan het startschot gegeven voor de langere afstanden: 3,9km - 5,3km - 10,6km.

Het tempo lag verschroeiend hoog waardoor we de volgende resultaten mochten noteren:

3,9km vrouwen

1. Van Schoubroeck Jonas
2. Van Gool Joris
3. Verhagen Niels

Proficiat aan alle lopers die het beste van zichzelf gegeven hebben en dankjewel voor jullie deelname!

En zeker niet te vergeten: dankjewel aan al onze sponsors!

Ook komen voetballen?

Schrijf je in bij KSK Weelde!